論文 - ブラッドフォード リー
-
Tracking learner engagement in the L2 classroom with experience sampling 査読 国際共著 国際誌
ハヨ・レンダーズ、ブラッドフォード・リー、ユアン・ボンナー
Research Methods in Applied Linguistics 2 ( 2 ) 100052 - 100052 2023年5月
-
斉藤一弥, マグダレーナ カッチリカ, 鈴木田優衣, カッチャ ペトロバ, ブラッドフォード リー, アダム ティエルニー
Cognition 229 ( Dec 2022 ) 105236 2022年8月
-
Listener engagement: The missing link in research on accented speech 査読 国際誌
ブラッドフォード リー
International Review of Applied Linguistics in Language Teaching 2022年3月
-
The effects of perception- vs. production-based pronunciation instruction 査読 国際共著 国際誌
ブラッドフォード リー、ルーク プロンスキー、斉藤一弥
System 88 ( 2020 ) 102185 2019年11月
-
Reimagining Language Learning: AI-Driven Innovations for Engagement and Growth 招待
ブラッドフォード リー
Technology in Language Teaching and Learning 6 ( 3 ) 102773 2025年5月
-
Exploring the Potential of Artificial Intelligence for Instruction in Pragmatics 査読
ブラッドフォード・リー、ダニエル・クック
Technology in Language Teaching & Learning 6 ( 3 ) 1 - 16 2024年10月
-
A Survey of Diversity, Equity, and Inclusion in TESOL 査読
ブラッドフォード・リー、デール・ジェフリー
PanSIG Journal 2023 142 - 150 2024年5月
-
Monitoring engagement in the foreign language classroom: Learners’ perspectives 査読 国際共著 国際誌
ブラッドフォード・リー、ハヨ・レンダーズ、ユアン・ボンナー
Languages 9 ( 2 ) 53 2024年1月
-
Does TESOL teacher motivation matter? Values vs. rewards 査読 国際共著 国際誌
リー ブラッドフォード、ブロードブリッジ ジェームズ、パーク ヒュンスック、島田美織、フリーマン ランディー
More than words: Teaching for a better world. KOTESOL Proceedings 2022 21 - 33 2022年10月
-
Effects of perceived race on comprehensibility, intelligibility, and accentedness ratings 査読
ブラッドフォード リー、ジャスティン ベイリー
In P. Ferguson, & R. Derrah (Eds.), Reflections and New Perspectives. JALT. 2021 ( 1 ) 251 - 257 2022年8月
-
ブラッドフォード リー、ジャスティン ベイリー
Language Awareness 2022年6月
-
Facemask occlusion’s impact on L2 listening comprehension 査読 国際誌
ブラッドフォード リー、エドウィン ハート
Speech Communication 139 ( 2022 ) 45 - 50 2022年4月
-
Writing medium’s impact on memory: A comparison of paper vs. tablet 査読 国際誌
ブラッドフォード リー
Technology in Language Teaching & Learning 3 ( 2 ) 51 - 66 2021年12月
-
Analyzing writing fluency on smartphones by Saudi EFL students 査読 国際共著 国際誌
ブラッドフォード リー、アクメッド アル カティーブ
Computers and Composition 62 ( Dec 2021 ) 102667 2021年10月
-
Rural Japanese students’ sentiments regarding Japanese teachers of English 査読 国際誌
ブラッドフォード リー、ジャスティン ベイリー
In P. Clements, R. Derrah, & P. Ferguson (Eds.), Communities of teachers & learners. JALT. 2020 ( 1 ) 145 - 151 2021年8月
-
Flipped classrooms in the age of remote learning 査読
ブラッドフォード リー
福井工業大学研究紀要 ( 51 ) 114 - 121 2021年4月
-
Tracking students’ academic motivation longitudinally 査読
ブラッドフォード リー
福井工業大学研究紀要 ( 51 ) 122 - 132 2021年4月
-
Comparing writing vs. smartphone tapping speed 査読 国際誌
ブラッドフォード リー
Teaching with Technology 2020: Selected Papers from the JALTCALL 2020 Conference 1 78 - 90 2021年4月
-
Comparing factual recall of tapped vs. handwritten text 査読 国際誌
ブラッドフォード リー
Acta Psychologica 212 ( 2021 ) 103221 2020年11月
-
The effects of proficiency and textual enhancement technique on noticing 査読 国際誌
ブラッドフォード リー
System 96 ( 2021 ) 102407 2020年11月
-
Enhancing listening comprehension through kinesthetic rhythm training 査読 国際誌
ブラッドフォード リー
RELC Journal 53 ( 3 ) 567 - 581 2020年8月
-
Japanese tertiary-level students' cognition of World Englishes 査読
ブラッドフォード リー、ジャスティン ベイリー
福井工業大学研究紀要 ( 50 ) 243 - 253 2020年5月
-
Differences in Japanese college students' academic- and L2-motivation 査読
ブラッドフォード リー
福井工業大学研究紀要 ( 50 ) 254 - 266 2020年5月
-
A qualitative analysis of three textual enhancement techniques 査読
ブラッドフォード リー
福井工業大学研究紀要 ( 50 ) 268 - 276 2020年5月
-
Smartphone tapping vs. handwriting: A comparison of writing medium 査読 国際誌
ブラッドフォード リー
EuroCALL Review 28 ( 1 ) 15 - 25 2020年3月
-
ブラッドフォード リー
福井工業大学研究 ( 49 ) 216 - 224 2019年11月
-
A case study of writing task performance: Smartphone input vs. handwriting 査読
ブラッドフォード リー
福井工業大学研究 ( 49 ) 225 - 231 2019年11月
-
福井工業大学におけるコミュニケーション重視の英語教育の取り組み 査読
入学 直哉,小山 政史,ブラッドフォード リー,サム トムソン
福井工業大学研究紀要 ( 47 ) 373 - 381 2017年5月
-
A Survey of Private Japanese University Students' Attitudes Towards English Education 査読
ブラッドフォード リー
福井工業大学研究紀要 ( 47 ) 304 - 310 2017年5月
-
Investigating Language Proficiency and Learning Style Preference 査読
ブラッドフォード リー、クリストファー ピロット
福井工業大学研究紀要 ( 47 ) 289 - 295 2017年5月
-
Tertiary-level English Education in Japan: A Study on Motivational Factors 査読
ブラッドフォード リー、クリストファー ピロット
福井工業大学研究紀要 ( 47 ) 296 - 303 2017年5月
-
ブラッドフォード リー
福井工業大学研究紀要 ( 46 ) 312 - 321 2016年6月
-
Bilingualism’s Influence on Cognitive Ability 査読
ブラッドフォード リー
福井工業大学研究紀要 ( 45 ) 352 - 358 2015年7月